بس که نازت رو زیاده فکر کنم شجره نامت به نازی میرسهبس که دل تسخیر کردی کار تو داره به فتح اراضی میرسهعشق تو کوره عالم سوزیه من ولی میسوزم و نیستمرحم کن نازی عاشق کش من من به شکست تو راضی نیستمسر تو با همه جنگ میکنم تو فقط رو به روی من نباشوقتی به نام تو لشکر میکشم توو صف اول دشمنم نباشاگه همدستم نشی با دست خودت ریشه عشق رو یک جا میبریعشق مثل نبرد
نرماندیه نازی هم باشی شکست میخوریمنم اون فرمانده که از بخت بد توو سپاه دشمنش عاشق شدهاگه بجنگه که مدیون دله بره یه افسر نالایق شدهبا دل تنگم شده میبوسمت وسط جنگ هم شده میبوسمتطرف من باش میبینی که با لب تفنگم هم شده میبوسمتسر تو با همه جنگ میکنم تو فقط رو به روی من نباشوقتی به نام لشکر میکشم توو صف اول دشمنم نباشاگه همدستم نشی با دست خودت ریشه عشق رو یک جا میبریعشق مثل نبرد نرماندیه نازی هم باشی شکست میخوری ...منو یادت......
ما را در سایت ...منو یادت... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 11:25